×

Γιατί το OOH είναι τόσο αποτελεσματικό;

Η υπαίθρια διαφήμιση (OOH) είναι στατιστικά το τελευταίο (και ίσως καθοριστικό) διαφημιστικό μέσο με το οποίο έρχεται σε επαφή ένας πελάτης 30’ πριν κάποια αγορά.
Με άλλα λόγια, το διαφημιστικό σας μήνυμα στο OOH είναι στατιστικά η τελευταία σας ευκαιρία να επηρεάσετε την αγοραστική απόφαση και το καλάθι του καταναλωτή.
Τι μας δείχνει η μελέτη:
1 περίπου στους 2 καταναλωτές (45%) αναμένεται να εκτεθεί σε κάποιο διαφημιστικό μήνυμα 30’ πριν κάνει κάποια αγορά σε φυσικό κατάστημα.

 

Ποιο διαφημιστικό μέσο θα επηρεάσει τελευταίο έναν πελάτη 30’ πριν την αγορά του:

 

ooh advertisement

40% ΟΟΗ

8% Ραδιόφωνο

4% Τηλεόραση

3% Κάποιο έντυπο

Πηγή: OutSmart, The Customer Journey Study, 2018, UK

40% ΟΟΗ

8% Ραδιόφωνο

4% Τηλεόραση

3% Κάποιο έντυπο

Πηγή: OutSmart, The Customer Journey Study, 2018, UK

 

Πόσο έχει μετρηθεί ότι ωφελεί η OOH διαφήμιση τα KPIs ενός brand

+82%

εμπιστοσύνη
(trust-ενισχυτικά των social media)

+47%

βελτίωση αποτελεσματικότητας προωθητικών ενεργειών

+41%

εκτίμηση
(esteem)

+37%

εμπιστοσύνη
(trust-ενισχυτικά της τηλεόρασης)

+32%

φήμη

Πηγή: Rapport, case studies από UK, Germany, China, Australia and Malaysia, Ιαν 2018

8 από τα 10 μεγαλύτερα σε αξία brands στον κόσμο εμπιστεύονται το OOH

 Ανάμεσα στους top διαφημιζόμενους στο OOH βρίσκουμε brands όπως η American Express, η Disney, η Warner Bros και η Coca Cola (2018) ενώ η Netflix έχει επενδύσει $2 δισ. για να αγοράσει τα δικά της σημεία  OOH προκειμένου να  διαφημίζει αποκλειστικά το δικό της πρόγραμμα.

Πηγή: Kantar Media 2019