×

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εμπιστεύτηκε την Politis Group για την οut of home προβολή της. H εταιρεία γιορτάζει τα 150 χρόνια Ηeineken με τον πιο αντισυμβατικό και πρωτοποριακό τρόπο μέσω της digital ενέργειας του Ομίλου Politis Group διάρκειας 30 ημερών.

Το καινοτόμο creative digital wrap του Ομίλου βασίζεται σε dynamic content, όπου o χρήστης σκαναροντας το Qr code μεταφέρεται σε ειδικά διαμορφωμένο microsite και καλείται να ψηφίσει το αγαπημένο Heineken προϊόν, Heineken ή Πράσινη.

Μέσω της μοναδικότητας του μέσου το brand «ζωντανεύει » μπροστά στα μάτια των καταναλωτών, προσκαλώντας τους να πάρουν μέρος στην ψηφοφορία και να ζήσουν αξέχαστες στιγμές.

#PolitisGroup #DOOH #Outdooradvertising #Politis #signage #streetfurniture